2012. január 27., péntek

Kókay Szabolcs fotója egy Kiskunsági elhagyott tanyán

1 megjegyzés:

  1. Azta! Ez nekem nincs meg beszkennelve, csak dián! Mert ez még a digitális korszak előtt készült. Hihetetlen élmény volt az a nap. Miklapuszta, december vége, mentem a hodály felé, ahol egy gyöngybagolypár lakott, és amikor közeledtem ehhez az elhagyott tanyához, egyszercsak kiült a padlásajtóba. Azután a nap végén hazafelé menet egy nagyobb belvízfoltot nem akartam megkerülni, úgy döntöttem átvágok rajta. Nem volt elég erős a jég, de gondoltam csak átérek, aztán a közepén beszakadtam. Combközépig. Utána már nem is sikerült újra fölállnom a jég tetejére, úgy kellett végig törnöm az utat magam előtt. Egy nádvágó üzembe kéredzkedtem be melegedni, a nadrág keményre fagyott rajtam. Utána meg Akasztón a kocsmában szárítottam a ruháim a radiátor mellett.

    VálaszTörlés